فانوس نوشت!

سوگند به "قلم" و آنچه نویسد...

فانوس نوشت!

سوگند به "قلم" و آنچه نویسد...

سندروم رنگیوس!

دیشب با همراهی فا سری به کالکشن جدید لوازم التحریر "استدلر" زدیم که فقط گشتی زده باشیم و روحیه مان عوض شود... البته که گشت و گذارمان ختم شد به خرید دفترچه های گل گلی و مطابق معمول خودکار های " رنگی رنگی " و ماژیک های شب رنگ هایلایت و ... به نظر می رسد که همه ی آدم ها دچار نوعی "سندروم" عجیب باشند که روانشناسان هنوز موفق به کشفش نشده اند! شاید هم شده باشند و برای جلوگیری از تعدد بیش از حد اختلالات روحی روانی و احتمالا ناتوانی در درمان اکثریت آن ها ترجیح داده اند ساکت بمانند و وظیفه ی مبارزه با مشکل را به خود افراد واگذار کنند! هرچند که قریب به اتفاق فرزندان آدم از خودشان راضی هستند و با اختلالشان خوش خرم روزگار می گذرانند! مثل خودم که دائما با نشانگان " رنگیوس" سر کله می زنم و اتفاقا از خودم هم بسیار راضی هستم!(نشانگان معادل فارسی همان سندروم است و گفتم این وسط تلاشی هم برای پاسداری از زبان کهن فارسی کرده باشم!) سندروم رنگیوس من در مواجهه با خودکار و مداد و ماژیک رنگی تشدید می شود و رد شدنم از کنار مجموعه های لوازم التحریر مساوی است با خرید بسته بسته خودکار رنگی و در ادامه تبدیل شدن جزوه هایم به چیزی شبیه بروشورهای تبلیغاتی مهدکودک ها! چیزهای کوچکی که حال و احوال را خوش می کند از دست ندهید... حتی سندروم ها هم می توانند حال خوب کن باشند!

پی نوشت: بگید که تا حالا سندرومی رو در خودتون کشف کردید یا نه؟! اگه آره چی بوده ; دوسش دارید یا تو فکر درمان هستید؟

نظرات 13 + ارسال نظر
سپیدار چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 14:46 http://aseman97.blogsky.com

اینجانب دچار سندروم خرید جینگیل مینگیل جات برای خواهرام که از خودم کوچیکترن هستم.
خیلی وقتا تمام پولم صرف خرید دستبند و گردنبد و انگشتر بدلی و گل سر و تل و لاک و عروسک و اینجور چیزا میشه.
حالا کاری ندارم که هر چی بگیرم یه هفته بعد جسد آش و لاشش رو زمینه
مغازه ی لوازم التحریری هم که می بینم از خود بی خود میشم:)

پس خوش به حال خواهرت واقعا سندرومت به نفع خواهر جانه نمی ذاره خوب بشی لوازم تحریرو هستم به شدت

Niloooo دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 20:23

چه بانمک منم سندروم خواب دارم فک کنم همش خوابم

خوبه که

Alborz دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 00:39

عذر خواهی می کنم قصد جسارت نداشتم . ولی واقعا طرز تفکر جالبی دارین. شخصیتتون عجیبه واقعا .بازم ببخشید

خواهش می کنم

Alborz یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 20:11

جوابم رو ندادید همیشه انقدر کم صحبتید؟

حتما نیازی به پاسخ نبوده

Alborz یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 16:19

احیانا شما قبلا هم نمی نوشتید؟ در بلاگفا؟ بسیار عالی روایت می کنید ماجراهاتون رو

مچکرم

Alborz یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 14:56

چه قلم جالبی دارید موقع خوندنش آدم آرامش می گیره

آسمانی شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 00:56 http://asemani.blogfa.com

من به قول شما نشانگان موزیک دارم! هر چی صداش بلند شه من می خونم همراهش

خوش بگذره

Minoo جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 19:16

من دچار اختلال عاشق گل و سنبلم یعنی ورشکست کردم بابامو انقدر گل و گلدون خریدم ! دنبال درمانشم نیستم البته خوشحال و راضیم به قول خودت

خوبه پس خوشحال باش ادامه بده

Joker جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 16:37

سندروم پای بی قرار رو که دارم :)) ولی فک کنم تعدادی زیادی دارن این سندرومو، به طور تخصصی تر، سندروم فیلم دارم، ینی همیشه هر فیلمی بیاد سریع میگیرم حالا ممکنه تا یه ماه بعدم نبینم ولی میگیرم همه چی رو :) :) سندروم note هم وجود داره، یعنی هر شعر، جمله قشنگی ببینم توی note گوشی save میکنم :D :D

خو به ترتیب اولویت فکر درمان باش

دختر جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 15:47 http://barbaad.blogsky.com

من فک کنم دچار بیماری اعتیاد به گوشیم اینم سندرومه؟

میتونه باشه

ارش جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 15:24

کالکشن استدلر!

مجبور نیستید انقدر پی گیر مطالب رو دنبال کنید آقای محترم!

Sara66 جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 15:11

اقا من سندرم جوراب دارم لامصب سیرمونی ندارم واسش

فا جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 14:41

زیاده ولی اونی که خیلی دوستش دارم خودم جان بخشی به اشیاس

اره تو دچار مجموعه ای از سندروم ها هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد