فانوس نوشت!

سوگند به "قلم" و آنچه نویسد...

فانوس نوشت!

سوگند به "قلم" و آنچه نویسد...

نشسته پا لپ تاپ!

بعدازظهری نشسته بودم پایِ کارهایم که سرو کله ی فا با موهای خیس پیدا شد و دستور فرمود که "موهایم را بباف" ! بنده هم با یک فرق نیمه  حرفه ای موهایش را دو دسته کردم و دو گوشی بافتمشان!( من همیشه موهایش را می بافم اما هیچ جنبنده ای در این دنیا نیست که بلد باشد موهای فنری نیم متری خودم را ببافد و یکی از بزرگترین درگیری هایم با خودم جمع و جور کردن این حجم آشفته است! ) بعدش با همان موهای مشکی بافته یک پانچوی گشاد ریش ریشی تنش کرد و حقیقتا فقط یک اسم سرخپوستی کم داشت تا تبدیل شود به یک سرخپوست تمام عیار از آن ها که نیم قرن با کابوی های "یانکی" جنگیدند و حالا کلی قصه و افسانه دارند که در قالب پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برای نوه ها و نتیجه هایشان تعریف کنند! ( فا جان هم قصدش را داشت که با قوم نژادپرست آمریکای سال های دور بجنگد اما متاسفانه نیروی های پشتیبان ارتشش قدرت کافی نداشتند برای شکست دشمن!) القصه ،چند تا اسم سرخپوستی به هم سنجاق کردیم و از بین آن ها "نشسته در کنج" نصیب فا شد و " ایستاده با پروژه"  و " نشسته پا لپ تاپ" قسمت من!

پی نوشت: یه اسم سرخپوستی برای خودتون انتخاب کنید و بعدش یه اسم سرخپوستی برای بنده که فکر می کنید بهم میاد! فقط خواهشا یه چیزی بگید بگنجه! 

نظرات 19 + ارسال نظر
M یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 23:50

To binaziri zazari

Be paye u nemiresam k

Sara شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 14:51

Kheyli jaleb minevisi dooste man be nazaram dalilesh ine k shakhsiate shegeftangizi dari vaghaean! Mn nemishnasamet ama jedan tarze negahet be zendigi ro tahsin mikonam movagh bashi :))))))

بسیار ممنون مرسی که نگاهت رو دارم

بی نام سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 11:31

چه حال خوبی داره نوشته هات

خوبی از خودتونه

HH یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 14:11 http://http://fear-hope.blogsky.com/

من خواب موندم به شما خوش قلب میاد انگار با توجه به مدل نگارش

فا یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 02:28

جواب نمیده چون اصلا مهم نیست کسی که کوچکترین چیزی راجع به اون نمیدونه چه فکری میکنه در مورد خودش و زندگیش !
به بقیه هم پیشنهاد میکنم چیزی که اذیتشون میکنه دنبال نکنن به همین سادگی!

مرسی فا جونم دقیقا زدی به هدف بهترین جواب آفرین

ارش یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 01:47

بعد میگم مرفهین بی درد بهتون بر می خوره

joker یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 01:26

برا خودت استاد بزرگ و برا خودم شمشیر در سنگ!! :D :D

خیلی استادم واقعا برای خودت نشسته با ترجمه بهتره

مسعود شیبانی یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 01:21

چقدر سرخوشی کلا

نیلو یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 01:15

پیچیده شد که باید فکر کنم

فکر کن

آلکاپون یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:58

حل شده در شب به شما می خوره خسته از دندون درد هم خوراک خودمه

Jojo 3 یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:50

Nazari nadaram

نظر نداشته خوبه

A یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:46

Khodam ba khab bigane u neshaste ba Shab

مهتابی یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:39 http://moonlight. Blogfa.com

نمی دونم؟ ندانسته در تفکر واسه خودم پیچیده در افکارم تقدیم به شما

Kian یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:32

خودم همیشه خسته شما رو نمی دونم ولی

Minoo یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:20

وای خیلی خوب بود به تو قلم به دست گرفته میاد فک کنم به خودمم خوراکی به دست

فا یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:19

آقا واقعا حیفم اومد برای پست پایینی نظر ندم !
میم جونم خیلی خیلی عالی گفتی خصوصا اون مالیخولیایی دیوونه ات حرف نداشت

دیوونه خودتونید دوتایی

سپیدار یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:17 http://aseman97.blogsky.com/

هووووم جسارته
ولی شما خیره به فانوس
خودمم وایساده با شاخه

خوب بود

فا یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:15

اول فرق خیلی حرفه ای بود مرسی
دوم این که درسته سرخ پوستا همراهی نکردن ولی چند تا از تیرام به هدف خورد تازه از رو اسب !! هدف گیری سخت تره!:))
اسم سرخ پوستی برای تو ؟ گیرداده به فا چطوره ؟

عالیهههه یعنی همین گیر داده به فا رو بر می گزینم حرف نداشت

علی یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 00:14

به خودم علی تنها به شما فانوس شب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد