فانوس نوشت!

سوگند به "قلم" و آنچه نویسد...

فانوس نوشت!

سوگند به "قلم" و آنچه نویسد...

پاسخ نامه!

سلام به همه ی دوستان همراه و ناهمراه عزیز! لازم دونستم یه چیزایی رو بگم خدمتتون در باب پیام هایی که گذاشتید... اول این که ممنونم که نگاه تون رو دارم... خصوصا از رفقایی که پیام های انرژی مثبت میذارن! و اما نکته بعد قابل توجه دوستی که پیام گذاشتید که بنده نقد پذیر نیستم و نویسنده باید نقد پذیر باشه و چرا نظرات بسته هست! اولاً من به هیچ عنوان ادعای نویسندگی نداشتم،ندارم و نخواهم داشت! در مورد این مسئله در پست اول بسیار صریح توضیح دادم که چیزهایی که می نویسم صرفا روزنگاشت و خاطره و حال احوال هستند نه داستان یا مطلبی که کسی بخواد نقدشون کنه!( فا میگه هری پاتر نیست که منتقد داشته باشه!) دوماً نظرات رو با توجه به تجربه ها ی قبلی وبلاگ نویسی باز نمی کنم! اینجوری باور کنید فضا دوستانه تره! ضمنا شما که در هر صورت پیام خودتون رو می رسونید پس خیالتون از این بابت که حتما نظرتون رو مورد توجه قرار می دم کاملا راحت باشه !اما در مورد دوست دیگه ای که فرموده بودن قلم بنده از واقعیت دوره و خوندنش اذیتشون می کنه ( فا با شما موافقه و میگه دور از واقعیته که مثلا کسی بستنی دوست داشته باشه !) نه شما مجبورید مطالبی رو که دوست ندارین دنبال کنید و نه من مجبورم روزمره ها و خاطرات زندگیم رو به شما ثابت کنم!  در مورد "فانوس خیس " هم کاملا در پست "چرا فانوس" توضیح دادم  و نیازی به توضیح بیشتری نمی بینم ... ضمنا من خیلی هم به اسم خودم علاقه مند هستم و بهش افتخار می کنم و اینکه به نظرم اسم فقط یه وسیله س که شما رو مخاطب قرار بدن  و خیلی چیزایی  مهم تری در زندگی هست که هویت و شخصیت آدم رو می سازن! و اگر به آدم هایی که از اسم خودشون در هر جایی استفاده نمی کنن به هر دلیلی! دقت بفرمایید که به هر دلیلی! علاقه ندارید، پیشهاد می کنم خودتون رو اذیت نکنید و نخونید چون اتفاقا شما هم مجبور نیستید! خب فکر می کنم دیگه همه چیز روشن شد... الان هم نظرات این پست باز هست و همه   می تونید در مورد تمام پست ها تا به اینجا و بعد از این از ازل تا ابد هر نظر، نقد، عقیده، انرژی مثبت، انرژی منفی، دور از جونتون" ... "و هر چیز دیگری که دوست دارید بفرمایید تمامش رو تأیید می کنم چون به دموکراسی شدیدا اعتقاد دارم! عرض زیاده و وقت کم یا علی...

پی نوشت: نقد پذیر باشیم!

نظرات 21 + ارسال نظر
Minoo دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 14:49

من وقتی خیلی فکرم درگیره می گیرم می خوابم پیشنهاد میکنم امتحان کنی

مرسی امتحان می کنم

joker جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 16:18

نام نویسنده آخرین پستتون، فرشته خدا بنده هست

بسیار متشکر

امیر حسین سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 21:49

عالی ، مثل همیشه

kian دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 10:23

vaghean neveshtehatoon gazabe aslan ye modelie k modele hichkas nist! baratoon payam ham gozashte boodam vali hamash dashtam migasahtam ye ja nazar bezaram beravo

Pegah چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 18:55

شب نوشت ها واقعا لطیف هستن

رویا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 10:56

خاطرات خوب بود واقعا منم میگم هیچ دوره ای مث دوره لیسانس نمیشه اصن خوندم بغضم گرفت

HH شنبه 17 تیر 1396 ساعت 15:53 http://fear-hope.blogsky.com

ای قلم ..
ای قلم ..
من به افکار تو آویزانم

بی که اشکی در کف دستم نشانم

من به افکار تو آویزانم

و به تاریخ پر از حکمت تو

و به هر چه که مرا تا فرا سوی نجابت ببرد

من به افکار تو آویزانم

و به شرمی که قلم از پی نادانی خویش خواهد داشت

و قلم می لغزد ، می چرخد

و قلم خواهد مرد ؟

نه

قلم خواهد ماند !

که اگر چوب نماند به زمین

این قلم خواهد ماند

که قلم نامیراست

که قلم درد دل من

و زمان و تاریخ

بشریت بر دوش

و زمان در پس و فردا در پیش

نه

قلم خواهد ماند

که من و تو

در دل من

در تکاپوی رهایی و نفس می جنگیم

و به خود می بالیم
و قلم
و قلم گردش انسانیت آبی تقلای دل انسان است
و که می داند
این مظلوم
این قادر
این قلم که گره خورده است به جان من و تو
که اگر حتی من نخواهم روزی
که اگر دنیا پا کشد از بازی "سیال زمان" سهراب
این قلم خواهد ماند
که قلم روح و دل و جان من است
همه ی تار وجود و همه افکار پریشان من است
ای قلم !
من مریدم
بکنی یاد ز من یا نکنی
ای قلم !
گر نکنی یاد ز اسرار غم مست و پریشان دلم
همه قربان صداقت و شجاعت بکنم
جان و دلم را
که در اثنای زمان ریختی اش کام حقیقت
به دل ناشسته ز رنگ و ز ریای تاریخ
ای قلم !
تا بودم جان ز پی ات خواهم بود
ای قلم تا بودم جان
همه دربند و گرفتار همه اسلوب پریشان و شده مجنون توام
ای قلم تا بودم جان
تا بودم جان..

مانلی جمعه 16 تیر 1396 ساعت 23:44

آی آدم ها... مدلت خوبه اما عالی هم نیست به نظرم در مورد سبک روزنگاشت هم نقد وارده

بفرمایید می پذیرم

Moonlight جمعه 16 تیر 1396 ساعت 18:08

آنچه از دل برآید بر دل نشیند

Asemani پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 21:40 http://aseman2020.blogsky.com

تمیز و مرتب و جذاب اراده رو کاملا موافقم

مامان عرشیا پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 14:47

خیلی عالی راجع به عشق نوشتی من پنج ساله ازدواج کردم اما فقط دارم می گذرونم به خاطر بچم کاش به هر هوای یه دفعه ای نگیم عشق

Minoo چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 23:41

این آقاى آرش انگار خیلی ناراحتن

ارش چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 13:13

مرفهین بی درد

ارش سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 11:19

بیش از حد ارمانی هنوز واقعی نبود دو روز گشنگی بکشی رو جدول راه رفتن از سرت میفته تا پول نباشه خوشبختی نیس

اون که پول می خواد بستنیه نه راه رفتن رو جدول!

هانیه سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 08:52

بامزه می نویسی

Toto24 سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 00:03

برام جالبه که نگاهت به مسائل عمیقه معمولا دخترای هم سن و سالت اکثرا سطحی نگرن و دغدغه هاشون هم به همون نسبت سطحیه

کتاب بهترین راه حله برای فرار از سطحی نگری

Jimbo دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 23:21 http://jimbo.blogfa.com

چرا پاسخ نامه حالا؟ خوشحال میشم نظرتون راجع به نوشتم بدونم

چون پاسخ دادم

Hani دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 23:08

من خیلی اتفاقی به بلاگت رسیدم واقعا سر این که واسه همه چی اسم میذاری خندیدم تصمیم گرفتم منم این کارو انجام بدم اتفاقا به نظرم چون واقعیتو می نویسی به دل می شینه

آفرین همه چی رو به اسم صدا کن مرسی از نگاهت

علی دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 19:34

مرسی انتقاد پذیری

فا دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 15:32

یا مثلا اگه من به جای شیمی فیزیک میخوندم جذاب تر میشد
#رو_مخ_نباشید_دلبندانم

تو بینظری خانوم مهندس

Minoo دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 15:18

سلام دوست عزیز من سبک نگارش شما رو دوست دارم از شب نوشت و قضاوت بسیار لذت بردم منم فکر می کنم که ما هر چه می کشیم از قضاوته ! من وبلاگ نویس نیستم اما خواننده ی حرفه ای هستم چیزایی که می نویسی آدم رو جذب می کنه

سلام متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد